Wordt het ontwerp direct op het product geprint, of wordt er een label gebruikt?

Voor het merendeel van onze producten zoals plastic en glazen flessen maken wij gebruik van een label (of “sleeve”), Energy dranks, ijs-koffie, chocolademelk en promosecco zijn de uitzondering; voor deze producten kunnen wij het ontwerp direct op het blikje laten drukken. Hiervoor geldt wel een minimum van 150.000 stuks.

Hoeveel van mijn eigen drankje moet ik minimaal bestellen?

Dit verschilt per bestelling, voor sommige producten is het 48 units, maar het hangt van het product af. Bekijk de tabellen op: http://promotion-drinks.nl/producten/

Kunt u voor mij ook een label ontwerpen? Of ben ik verplicht het zelf te doen?

Wij kunnen dit inderdaad gratis voor u doen, maar dan hebben wij wel uw logo, foto, slogan en de kleuren die u wilt gebruiken nodig. Ook kunt u door een derde partij uw eigen label laten ontwerpen, en ons daarna het volledige ontwerp sturen. Om direct aan de slag te gaan kunt u de label specificatie hier vinden: http://promotion-drinks.nl/templates/

Is er een speciale prijs voor kopers met maandelijkse / jaarlijkse bestellingen? En resellers?

Ja, er zijn speciale aanbiedingen en prijzen voor zowel resellers als voor maandelijkse / jaarlijkse bestellingen. Aarzel niet om ons contact formulier in te vullen; wij nemen dan contact met u op voor de details.

Levert u ook andere dranken, of enkel degenen die op de website staan?

Alleen ons reguliere assortiment staat op de website vermeld. We produceren ook producten volgens speciale eisen van onze klanten. Dit gaat in overleg door middel van een goede R&D en communicatie met u.

Kan ik de order zelf op halen? Of moet ik altijd een bezorgadres invullen?

Ja dat is mogelijk. Dit moet echter wel specifiek worden aangegeven op het order formulier.

Wat is de standaard levertijd na het plaatsen v/d bestelling?

Dit hangt af van het aantal en type producten, maar de standaard levertijd is tussen 5 tot 10 werkdagen vanaf ontvangst en goedkeuring van het ontwerp. In dringende gevallen kunnen wij in overleg nog sneller leveren, mocht hiervoor vraag zijn.

Levert u ook buiten Nederland?

Wij leveren ook in het buitenland.

Wat is jullie betalingsprocedure?

Elke nieuwe klant betaald 100% vooruit; onze vaste klanten ontvangen een factuur die binnen 1 week na levering van het product betaald moet worden. Uiteraard kunnen speciale verzoeken altijd worden besproken.